Zwroty i reklamacje
Zwroty
Po otrzymaniu przesyłki masz 14 dni, aby móc zwrócić zamówione produkty.
Zamówione produkty nie spełniają Twoich oczekiwań i chcesz je zwrócić? Wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz na dole strony w zakładce "zwroty i reklamacje"
Zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być oryginalnie ometkowany.
Zapakuj produkty do paczki . Jeśli zwracasz paczkę w naszym opakowaniu pamiętaj o usunięciu starej etykiety adresowej.
Przesyłkę opłaconą z góry (na własny koszt) odeślij na poniższy adres:
KAIA
ul. Dębowa 10
34-100 Tomice
Ważne! Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki aż do momentu rozliczenia Twojego zwrotu. Dokument ten potwierdza, że wysłałeś do nas paczkę.
W ciągu kilku dni po przyjęciu przez nas zwrotu otrzymasz zwrot należności za produkt/-y w taki sposób, jak za nie zapłacono (na konto bankowe lub na kartę).
Reklamacje
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy na adres :
Kaia
34-100 Tomice
ul.Dębowa 10
lub @ sklep@kaia-baby.pl
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację np. zdjęcie wady produktu
Reklamacje dotyczące braków w przesyłce prosimy zgłaszać w przeciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki.
W chwili odbioru towaru od kuriera ,lub z poczty kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan opakowania przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania lub taśmy zabezpieczającej należy spisać protokół reklamacyjny oraz jak najszybciej skontaktować się pracownikiem sklepu „kaia-baby”
Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi w nim wady, jak również w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy (reklamacja u kuriera ), Klient może wystąpić z reklamacją jednocześnie odesłać wadliwy produkt przesyłką pocztową na adres: „KAIA” Tomice ul.Dębowa 10,34-100 Tomice. Do odsyłanego towaru należy dołączyć zamówienie (fakturę) wraz z opisem stwierdzonej wady towaru. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a koszty odesłania produktu zostaną zwrócone na wskazane przez Klienta konto. Zawsze odsyłamy pełnowartościowy towar. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim.