14 dni na zwrot

14 dni na zwrot

Biuro obsługi klienta 530 726 159

Biuro obsługi klienta 530 726 159

Darmowa przesyłka przy zamówieniach od 99zł

Darmowa przesyłka przy zamówieniach od 99zł

Zwroty i reklamacje


 Zwroty

Po otrzymaniu przesyłki masz 14 dni, aby móc zwrócić zamówione produkty.

Zamówione produkty nie spełniają Twoich oczekiwań i chcesz je zwrócić? Wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz na dole strony w zakładce "zwroty i reklamacje"

  Zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być oryginalnie ometkowany.

Zapakuj produkty do paczki . Jeśli zwracasz paczkę w naszym opakowaniu pamiętaj o usunięciu starej etykiety adresowej.

Przesyłkę opłaconą z góry (na własny koszt) odeślij na poniższy adres:

KAIA 

ul. Dębowa 10

34-100 Tomice

Ważne! Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki aż do momentu rozliczenia Twojego zwrotu. Dokument ten potwierdza, że wysłałeś do nas paczkę.

W ciągu kilku dni po przyjęciu przez nas zwrotu otrzymasz zwrot należności za produkt/-y w taki sposób, jak za nie zapłacono (na konto bankowe lub na kartę).


 Reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy na adres :

Kaia

34-100 Tomice  

ul.Dębowa 10 

lub @ sklep@kaia-baby.pl

 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację np. zdjęcie wady produktu


Reklamacje dotyczące braków w przesyłce prosimy zgłaszać w przeciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki.

W chwili odbioru towaru od  kuriera ,lub z poczty kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan  opakowania przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania  lub taśmy zabezpieczającej należy spisać protokół reklamacyjny oraz jak  najszybciej skontaktować się pracownikiem sklepu „kaia-baby”

Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi w nim wady, jak również w  razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy  (reklamacja u kuriera ), Klient może wystąpić z reklamacją jednocześnie  odesłać wadliwy produkt przesyłką pocztową na adres: „KAIA” Tomice  ul.Dębowa 10,34-100 Tomice.  Do odsyłanego towaru należy dołączyć  zamówienie (fakturę) wraz z opisem stwierdzonej wady towaru. Reklamacje  rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep  przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji,  towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na  pełnowartościowy, a koszty odesłania produktu zostaną zwrócone na  wskazane przez Klienta konto. Zawsze odsyłamy pełnowartościowy towar. Umowa  sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim.